Zahvala

Zahvaljujem se Luku Rebolju (3. dan: 2. slika) ter Gašperju Stritihu (2.dan: 11. slika; 4.dan: 7.-11. slika), ki sta prispevala k naši galeriji slik in spominov.

Miha Meglič Productions

5. Dan

Na naš peti in zadnji dan pa se je, po jutranjem pospravljanju sob, prva skupina odpravila na kolesarjenje do Gozda Martuljka ter jezera Jasne, med tem pa se je druga skupina naučila Nordijske hoje. Ko smo se vrnili smo pojedli kosilo ter se odpeljali nazaj v Kranj.

4. Dan

Na naš četrti dan v Planici smo se razdelili na dve skupini. Dopoldne se je prva skupina učila osnov Nordijske hoje, druga pa se je podala na izlet do Tamarja in izvira reke Nadiže. Popoldne so nekateri pisali test iz logike potem pa ulovili drugo skupino na kolesarjenju, medtem pa se je prva skupina odpravila v Tamar ter naprej do izvira Nadiže ter slapu Črne vode. Po večerji pa smo drug drugemu priredili lov na zaklad.

3. Dan

Na tretji dan smo se takoj zjutraj odpravili na razgledno točko ter se sestali o popoldanskih aktivnostih. Po kosilu smo po skupinah odtekli orientacijski tek. Po večerji pa smo si ogledali še film o teptačih planiške velikanke ter izrisali njen profil.

2. Dan

Na drugi dan smo se odpravili na celodnevni pohod. Naša prva postaja so bili Zelenci, potem pa še Tromeja. Po povratku pa sta nas čakali še učna ura zgodovine gorništva ter predavanje slavnega slovenskega alpinista Andreja Štremflja.

1. Dan

Na prvi dan smo si ogledali planiške skakalnice in letalnico ter se nanjo tudi povzpeli. Prav tako smo si ogledali garažo za sneg v Nordijskem Centru Planica. Po povratku v dom pa smo si ogledali še krajši dokumentarni film o zgodovini smučarskih skokov v Planici. Po večerji smo se odpravili še na pohod do Tamarja.